Beste vrijwilliger,
Dank voor het uitvoeren en voorschieten van een inkoop voor onze kerk die je door onderstaand formulier in te zenden, kunt declareren. Na ontvangst controleren we wel even op juistheid en volledigheid van gegevens, waarna dan betaling zal plaatsvinden rond de 10e of de 26e van elke kalendermaand.
Per formulier kun je slechts 1 bon of factuur inzenden. Dit mag een scan zijn in pdf format, of een foto in jp(e)g format dan wel een document in doc(x) format. Let op dat het bestand niet groter is dan 6 Mb. Andere formats worden geweigerd. Schrijf op de bon of factuur natuurlijk wel eerst je naam en waarvoor je de aankoop hebt gedaan en zet je handtekening.
Declareer je als vrijwilliger voor het eerst, gebruik dan éénmalig het papieren formulier dat je kunt vinden in de ordner onder de bar in de Rank. Leg het dan volledig ingevuld tezamen met de bon of factuur in het bakje in kantoor. Je krijgt dan vervolgens een email met welke code je voortaan van deze digitale declaratie methode gebruik kunt maken.
Bewaar de fysieke bon of factuur tot dat je hebt vastgesteld dat je de bijschrijving hebt ontvangen, waarna je deze mag vernietigen.
Uitbreidingen en/of verbeteringen in het formulier worden z.s.m. doorgevoerd n.a.v. de praktijk. Het digitaal invullen is volkomen veilig en geheel volgens de AVG wetgeving en wijst zich echt vanzelf!
Met vriendelijke groet,
Namens het College van Kerkrentmeesters
Han Warning, penningmeester
Jaap Brouwer, administrateur